torsdag 11 juni 2009

En liten uppdatering

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera här på sista tiden och det har sina orsaker. Dom senaste 2 veckoran har jag varit ganska deppig, orsaken till detta tar jag när jag har mer tid, jag har hur som helst inte haft nån större lust att pyssla eller göra nånting över huvudtaget. Vädret muntrar ju inte direkt upp en heller! Har hösten redan kommit eller?

Maken reste ju iväg till Kanada för att hälsa på familj för nästan 2 veckor sedan och sen dess har jag varit ensam med barnen och det kan vara nog så jobbigt. Härom dagen var jag tvungen att ta med alla ungar för att köpa skor och avslutningskläder och det kan jag säga att det görs inte om i första taget! Den äldsta (15) sköter sig själv men dom två andra (2 och 6)...ja, dom kan vara en handfull när dom lägger den sidan till. Jag kan säga att det var flera tillfällen då jag låtsades att dom inte var mina barn...

Idag jobbar jag min sista dag den här veckan, har 2 skolavslutningar att gå på imorgon och en student. Synd att det inte blir fint väder :(
Det ska iallafall bli skönt med lite helg, veckan har gått ganska snabbt men den har varit urjobbig och jag känner mig helt slut.

En rolig sak som muntrade upp lite iallafall var att jag hittade ett dt-paket i postlådan härom dagen. Jag hade helt slut på EZ men det inhandlade jag samma dag och alla stämplar är monterade och klara. Tyvärr har jag inte haft en minut över till pyssel och lusten har ju varit frånvarande men i helgen tänkte jag iallafall göra ett försök.

Tja, det var allt för idag. På återseende :)

3 kommentarer:

Paperaddict sa...

Så synd at du ikke har det så bra, men jeg håper det kommer noen nye kort i bloggen din snart. Du lager de lekreste kort og jeg henter så mye inspirasjon hos deg. Jeg har deg på min bloggliste og kikker innom med en gang jeg ser at du har postet et nytt innlegg. Er ikke så flink på å kommentere (det tar jo også tid), sånn er det vel for de aller fleste av oss. Håper i alle fall at du snart får tid og lyst og inspirasjon til å skape igjen. Gleder meg til å se dine kreasjoner snart!

Klem fra Hilde/Paperaddict

Camilla sa...

Tänker på dig, kanske en värmande kram muntrar upp;)?
Ta vara på dig och försök att få tid för dig själv lite.
Kramar Camilla

Annacarin sa...

Hej på dig, håller med dig om att vädret är deppigt.. Händer det då andra saker runt omkring så kan det bli övermäktigt...
Vad roligt att du fått ett dt- paket i din brevlåda hoppas det piggar upp dig lite!
Ser fram emot att få se dina kort *ler* de brukar alltid vara fina!
Kram, Annacarin