onsdag 19 maj 2010

Card box

Eftersom jag inte har nåt nytt att visa så tänkte jag visa nåt nygammalt. För länge sen gjorde jag ett enkelt kort med bara band och rosor på och nu har äldsta dottern valt ut det att ge till en kompis som fyller år och jag kunde inte motså att göra en ask till kortet...



Jag hade tyvärr inte mer av bandet jag hade till själva kortet så jag tog 2 andra vita band. Dessutom gick min doily lace kantstans sönde för ett tag sedan så jag fick använda en annan kantstans till boxen men förhoppningsvis märker hon inte det...



Ja, det var allt för ikväll :) Nu har jag lite annat på G men vi ses snart!

3 kommentarer:

Marina sa...

Wow! That's beautiful!
I love the colours and the design.
It looks very elegant.

Hugs,
Marina

syster jennie sa...

Ja det var lite mysko faktiskt.. Jag är fortfarande chokad över att han gjorde så hehe..

Ja det kändes så elakt! Men förhoppningsvis så får Han äta där snart igen :)

Riktigt skönt att gå i lugn o ro, bara tråkigt att jag inget hittade till mej själv :(

Mary Lou sa...

Oh my goodnes~~I came upon a picture of these dynamite gorgeous flowers so I clicked on pic and WOW was I in for surprise!! Your blog is full of wonderful flowers so I am here to follow you dear!!
Blessings and your work is Top Notch!!