torsdag 3 mars 2011

En liten uppdatering

Som ni säkert märkt så har det varit ganska dött här ett tag. Det beror bl.a på att jag börjat ett nytt jobb och jag har helt enkelt inte haft nån tid över till pyssel. Eftersom jag är ensam med barnen på veckorna så finns det inte ens tid på kvällarna.
Lusten har inte heller funnits där och därför har jag tagit beslutet att hoppa av designteamet.

Jag vet inte om jag kommer att fortsätta på denna bloggen eller om jag kommer att köra enbart på min andra blogg, Papperspyssel.
Jag väntar på att lusten ska infinna sig och när den gör det så dyker jag upp igen :)



6 kommentarer:

syster jennie sa...

Det har varit ett riktigt helvete med foten. Tur att Jossan har varit så snäll o lämnat o hämtat Olli på dagis så jag fått vila den lite.
Jag tar ju tagit smärtstillande i nåra dar nu så det går framåt.
Kan fortfarande inte gå ordentligt, men nästa vecka förhoppningsvis :)

Nä usch!

Unknown sa...

Å så tråkig nyhet =( Men jag förstår ditt beslut! det är inte lätt att hitta pysseltid med heltidsjobb och barn...

Kram
Malin

syster jennie sa...

Hoppas ni mår bättre snart o att skiten försvinner så att vi kan komma!

syster jennie sa...

Nä det är inte lätt o jag blir irriterad när han pinkar på golvena o mina mattor :/

Föresten min dator är jätteseg så jag har inte kunnat använda den. Har använt mammas hela tiden.

syster jennie sa...

Nä, ingen ny. Det är ju den de var här o installerade i höstas. Vet ju inte vad det är. Bara märkte härom kvällen att man kunde se på alla förgångna BB avsnitt + nåra andra program..

syster jennie sa...

Det har gått bra, men det är ju lite jobbigt. De skitar ju ner som F*N... Du ska se min matta i hallen :O usch. Är ju inte direkt sugen på o ha dom mer nu om man säger så. Men de är snälla o söta.

Imorrn så ska jag "sanera" här hemma haha. Ska bli skönt o få det rent o fint igen. Ja det blir kul på lörda!

Det blir ju ganska tomt utan Josse, när man inte annat har o göra osv...