torsdag 21 maj 2009

Ordning och reda...

Jag hade planerat att gå igenom och sortera allt i klädkammaren och i förrådet idag eftersom jag var ledig. Jag hade ju inte räknat med att det skulle ta hela dagen men det gjorde det tyvärr. Hade velat pysslat lite också men det blev inget med det idag.

Imorgon jobbar jag igen så då blir det inget pysslat. Kanske hinner jag till helgen. Har nog ett kalas att åka tll på lördag och maken golfar på söndag...

Butiken jag jobbar i flyttar till större lokal över helgen så på måndag går jag till ny arbetsplats. Det ska bli kul att få lite större, det blir ju mycket mer plats för kläder. Det har kommit massvis med nytt, fint som kommer att packas upp och hängas i nya butiken.
Jag tänkte ev. ta med en bunt kort till butiken och se om jag får sålt några.

Har fått en fråga om ett grattiskort jag gjorde för ett tag sen. Texten inuti kortet har jag skrivit ut på skrivaren och runt kanten på insidan har jag stämplat med en stämpel ut grunge collection.

Det var allt för idag. Hoppas nästa inlägg innehåller lite färdigt pyssel. Hejs!

Inga kommentarer: