söndag 4 oktober 2009

Receptbok och kort

Här kommer lite bilder på boken som jag gav bort i present. Det är en receptbok med lite recept och annat smått och gott i.





En del sidor är tomma här på bilderna men inte längre. Jag lade till lite mer efter att dessa foton togs.




Några tomma sidor att skriva egna recept på...


Husmorstips...



Denna lilla bok pysslade jag ihop på 2 dagar. Jag hade velat gjort den lite finare och haft många fler recept men det hanns inte med. Min syster som fick boken på sin inflyttningsfest igår blev iallafall jätteglad :) Nästa gång ska jag planera lite bättre och börja i god tid...



Så över till kortet. Detta gjorde jag i början på veckan. Ännu ett kort utan motiv och jag har inte satt någon text här heller.



Prima blommor och akryldroppar och ett rutigt band är allt jag använt till att dekorera kortet. Sicksack sömmarna är ju dekoration sig så det behövs ju inte så mycket mer.




Nu tror jag att jag har visat alla kort jag gjort under veckan. Jag har lagt ut ett beställningskort jag gjort HÄR om nån vill se, annars var det allt jag hade att visa för denna gång.
Jag ska försöka få färdigt minialbumet som jag håller på med också, det har tyvärr blivit liggandes ett tag nu.

Vi ses!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Wow-wow-wow!!!!! For en fantastisk oppskriftbok du har laget!!:) Bøyer meg i støvet...du er utrolig flink og kreativ!
Klemmer fra Camilla.

Anonym sa...

WOW!!! Gorgoeus :) Love the colors & details!!!!

Chris_P sa...

wow vilket fint minialbum!!! Jättetrevlig idé! Tack för inspirationen.

BA sa...

WOW!! this is absolutely gorgeous!!!
xoxo BA