torsdag 11 februari 2010

Beställningsjobb - Birdhouse

Jag fick en beställning på en fågelholk så igår kväll pysslade jag ihop ett. Det blev lite "våriga" fäger, ljusgrönt, rosa och vitt.



Jag har även 2 kort som ligger färdiga men dom kan jag inte visa ännu så ni får vänta lite till.
Jag håller också på och pysslar med sådant som ska vara med i nästa magnolia ink. Ska bli spännande att se hur nästa nummer blir :)

För övrigt skiner solen idag och det är riktigt trevligt att titta ut - trots all snö. Imorse var det 17 minusgrader och jag fick skrapa insidan på bilrutan innan vi kunde åka till skolan!
Tänkte städa och tvätta lite nu. Har mycket att göra i eftermiddag.
Ha en underbar dag :)

7 kommentarer:

Sinikka sa...

Fin fin fågelholk igen.
Tänkk vad hemskt det är att skrapa bilrutan från insidan.
Kram Sinikka

Anonym sa...

A gorgeous creation as usual !!! I love your blog !!! So inspiring
Hugs
Mag :)

Anonym sa...

Så fint det ble, har du laget det etter oppskrift eller fra ditt eget hode?

Nydelig blogg

Klem

Petra/Paradise sa...

En underbart söt fågelholk!!! <3
DU får till det var gång =)
Härligt med våriga färger..tänk..nu börjar man längta lite smått.

Trevlig helg!
KRAMAR Petra

BA sa...

so really beautiful
xoxo BA

Millan M sa...

Så söt holk! Visst är det riiiktigt trist när insidan av rutan behöver skrapas??

Annika kort & gott sa...

Superfin holk! Har sett så många fina lite överallt, kanske har du hittat en bra beskrivning som du kan dela med dig av?!
kram Annika