tisdag 17 februari 2009

Dagens kort

Dagens kort blev ännu ett grattiskort...
Jag håller på och bygger upp ett litet lager eftersom det är många kommande födelsedagar.
Detta kort går i brunt, rött och blått, gillar färgkombinationen. Jag har även här maskat ihop 3 stycken magnolia stämplar. När jag har gjort mycket kort och använt dom flesta nya stämplar flera gånger så brukar jag vilja ha nya roliga stämplar men man kan ju inte köpa nytt hela tiden - om man inte är miljonär förstås - då kan det vara kul att maska ihop gamla stämplar, det blir ju som en ny :)
Nu blev väl inte maskningen så där jättebra men jag orkade inte göra om så det fick duga. Jag har som vanligt målat med distresser. Och som vanligt har jag använt massor med retroblommor för att dekorera kortet, jag kan bara inte låta bli...
Jag tror alla paper kommer från KaiserKraft...är lite osäker på det röda mönstrade.
Efter att jag fotat upptäckte jag att jag glömt måla lite vita "blänk" på bokstäverna men det kan man ju alltid göra vid ett senare tillfälle antar jag.





Nu ska det städas! Ha en trevlig dag :)

5 kommentarer:

Lim sa...

WOW!!! This is gorgeous!!! I love all your cards.. They are stunning and your coloring as usual SUPERB!!
Hugs,
LIM :))

Sandra sa...

What a lovely card !I love the colours and the images !

Monique sa...

Beautiful card, love these wonderful colors together and your colouring is fabulous

xx Monique

Sinikka sa...

Oj, så fint igen. Tack för inspirationen. Skall verkligen försöka det också.

Anonym sa...

Superfint kort, måste testa att maska lite mer.