tisdag 11 augusti 2009

Ett litet inlägg

Efter en heldag på jobbet kommer jag hem, äter och sen sätter jag mig vid pysselborde för att äntligen pyssla lite och här har jag nu suttit i en timma och inget har hänt!

I över en vecka nu har jag varit så sugen på att pyssla och bara väntat på att få tillfälle och när det väl händer så får jag inget gjort, det är så typiskt. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, vilka stämplar jag ska använda, vilka papper eller vad jag ska göra för slags kort, jag har kört fast innan jag ens har börjat!

Tror jag är lite för trött men jag ska försöka att iallafall välja ut en stämpel, stämpla och sedan färglägga motivet iallafall så kommer nog resten av sig självt...hoppas jag. Ska ta och göra det på en gång för sen måste jag duscha och måla lister innan "So you think you can dance" börjar.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: