lördag 5 december 2009

Hemma igen...

Äntligen hemma igen. Det har varit en lång dag. Trött i ryggen, benen, fötterna..........ja, det gör ont lite varstans.

Gissa om det var mycket folk i Ullared?
Vi kom väl dit vid 11.30-tiden och kom inte in förrän klockan 13 - lång kö kan man säga!
Inne fick man armbåga sig fram. Rikitgt riktigt frustrerande att folk parkerar sina kundvagnar mitt i gångarna och sen går i väg och tittat på annat håll. Inte mycket bättre när dom i godan ro står och pratar mitt i gångarna och skiter i att andra vill fram.
Ja, ni kan säkert föreställa er hur skönt det var när det äntligen var klart där inne. Hitta väl en hel del julklappar till dom små men är inte klar än, får leta på annat håll längre fram.

Det bästa av allt - LIM! Jag var inne på granngården (eller heter det så?) och hittade min favvo lim så nu kan jag pyssla igen :)

Ska nu gå och kolla på Robinson (tack och lov för inspelningsbar boxer!)

Fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

Millan M sa...

Var i ullared i oktober... Köade in absurdum då:( Det är dock enda gången (hittills i alla fall) som jag behövt köa för att komma in där. Hittade en hel del...