tisdag 23 februari 2010

Liftat kort

Jag såg ett så fint kort hos scrappassion och jag var bara tvungen att lifta...
Hon gör ortoligt fina saker så kika in där.




Jag hade inte direkt några blommor som funkade till ett sånt här kort, jag fick helt enkelt ta vad som fanns...


Jag har använt diverse blommor och blad, mönsterpapper från Panduro, textstämpel från magnolia, kakservett, silkespapper, brads, halvpärlor och ett svart band. Jag har låtit bli att chalka kanterna på mönsterpappren, det tog emot...


Ett väldigt roligt kort att göra och jag kommer garanterat att fler, måste bara fixa lite nya blommor först.
Nästa helg fyller jag år. Otroligt vad fort tiden går! Vi tänkte åka bort och bo på hotell igen och förhoppningsvis blir det lite shopping av nya pysselsaker också, det är nåt jag ser fram emot :)

Måste passa på att tacka för alla snälla och gulliga kommentarer som ni lämnar. Dom gör mig så glad :) Jag jobbar på att bli bättre på att själv lämna kommentarer hos er. Det är ju så roligt att kika in hos er alla, man blir så inspirerad!
Nu ska jag göra iordning mig, ska snart hämta barnen. Ha en underbar dag :)

4 kommentarer:

Viddan sa...

Wow!! Otroligt snyggt! Vilka härliga färger och vad bra de gick ihop, //Lena

Cathrines-creative sa...

Helt ening med deg, hun er kjempe flink og kreativ, og ditt kort ble like lekkert.. Må lage en slik kort jeg og:-)
Masse lekkert du lager, her følger jeg med.
Ha en fin fin kveld

Kristin sa...

Jeg så også de kortene i går, og de var virkelig lekre! Du har absolutt klart å gjøre det MINST like lekkert! :D

May-Bente sa...

WOW og atter WOW...ikke rart du ønsket å lifte:=)
For dette ble virklelig vakkert!!!

Klem:))