lördag 18 oktober 2008

Ett kort...

...har jag hunnit pyssla ihop idag. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men så blir det ju ibland.

Jag har använt en stämpel från magnolia, knappar, halvpärlor och blommor, mönsterpapper kommer från Basic grey, snöfligorna har jag stansat ut med min Qk och biljetterna har jag skrivit ut på datorn. På vingarna har jag använt glitterstickles men det syns nog inte på fotot.





Jag hade gärna gjort fler kort men det hann jag inte med idag. När barnen är hemma är det nästan omöjligt att pyssla för dom vill gärna vara med och hjälpa till (dom stör mest tycker jag...). Vi får se om jag hinner med nåt pyssel imorron.
Barnen sitter framför tv:n och tittar på film och äter godis och själv tänker jag gå och sätta mig i soffan och göra en bloggrunda.

1 kommentar:

Camilla sa...

Strålande. Hon är för söt där hon åker...:)
Fina färger och fint upplägg.
Många fina detaljer du fått med...
Kram Camilla