måndag 20 oktober 2008

.: KRAM :.

Ja, tro det eller ej men jag har lyckats göra ett kort som inte har med jul att göra och det var riktigt roligt kan jag säga :) Nu vill jag bara göra mer! Jag skulle inte vilja påstå att jag gjort så väldigt många kram-kort men här är ett och ett sånt kan ju alltid vara bra att ha.




Till det här kortet har jag använt 3 stycken stämplar från magnolia som jag maskat ihop och sedan målat med distresser. Jag har använt lite olika mönsterpapper, bl.a Basic grey och MME och givetvis enfärgad cardstock. Pyntat har jag gjort med lite utstansade blommor i olika storlekar.


Om barnen är riktigt snälla (yeah, right!) i eftermiddag så kanske det blir ett kort till innan dagen är över. Drömma kan man väl alltid göra...

2 kommentarer:

Erica sa...

Grattis till ditt nya DT uppdrag hos Magnolia. Förstår att du fått bli en del av deras design team. Hittade massa jätte fina kort här.
Lycka till!
Kram Erica

Muffin sa...

Jättefint! Kram funkar ju alltid!