söndag 29 mars 2009

Beställningskort

Större delen av familjen har legat i maginfluensa i helgen. I fredags eftermiddag kände jag att det var på väg och sen tog det inte lång tid förrän vi låg i vår säng allihop, det var bara den minsta som var frisk - hon hade ju precis haft det.

Idag är vi iallafall på benen allihop och jag har faktiskt pysslat ihop ett beställningskort. Ett kurs/arbetskamrat ville att jag skulle göra ett kort som hon ska ge till sin gravida dotter. Det gick supersnabbt att göra. Motivet målade jag i torsdags men allt annat gjordes idag och det tog inte ens 2 timmar. Det var riktigt roligt att få pyssla efter att ha legat hela helgen.




Förra veckan deltog jag i en utmaning på Sampartic där temat var påskkort i färgerna grönt, gult och orange och tänka sig - det blev mitt kort som vann! Det var en rolig utmaning och ännu roligare när man går och vinner :)

Den 6 april börjar jag mitt nya jobb, ska bli så kul. På onsdag ska jag dit och gå bredvid, ska li spännande. Har jag sagt att det är en liten klädbutik jag ska jobba i?
Nu ska jag gå och äta lite. Trevlig söndagskväll på er!

3 kommentarer:

Jennie (lillasyster) sa...

Jo hon gillade det verkligen och det gjorde jag med haha :)
Jaha det visste inte jag.
Usch då :( stackars er :(
Hehe jao :p

Chris_P sa...

guuuuuuuud så fint!!!!

Sinikka sa...

Så fint kortet är. Giller att texten är rätt så stor. När jag gör sånt ser det bara konstigt ut. Hmmmm, men du fick det till mycket bra.
Sinikka