måndag 23 mars 2009

Mer pyssel

Detta blir ännu ett snabbiblägg, ville bara visa 2 kort som jag pysslat ihop idag på förmiddagen.
Det blev 2 påskkort till i samma färger som tidigare och jag har även här använt magnolias nya påskstämplar. Ramen och texten på det översta kortet är chipboard och blommorna har jag stansat ut med mina retropunchar. Jag har åter igen använt pastelliga vårfärger. Pappren kommer från Matha Stewart (utom det rosa prickiga), diggar dom jättemycket.




Kort nr. 2 blev ett påskkort. Har använt samma papper här, prima blommor och dom små blommorna har jag stansat ut, har satt vita halvpärlor i mitten. Stämpeln är även den från magnolias nya påsk-kollektion.




Imorgon tänkte jag fortsätta pyssla men jag tror jag är färdig med påskkort nu, jag brukar ändå inte skicka så många påskkort. Ska kila iväg och göra lite nytta nu. Vi ses!

3 kommentarer:

Unknown sa...

oh wow that looks so adorable and so clear in colours and design. really lovely.

Sinikka sa...

Vilka fina kort. Giller den f;rsta som bara den. Härliga pastelfärger.
Sinikka:-)

Janneke sa...

Oh my what a awesome card ;)
Love the colors :D

Janneke X