onsdag 6 januari 2010

Första kortet 2010

Här kommer årets först kort som utlovat.
Det blev ett enkelt kort helt utan text (inget motiv heller för den delen). Jag har använt mönsterpapper som går i blått och beige och egentligen skulle jag använt andra färger till just dessa rosor, tycker inte att rosorna passar till just dessa papper.




Jag har lagt en del stickles på rosorna och på bringobrickan...
Tagen som jag har använt kommer från ett par jeans som dottern köpte för ett tag sen.


Det blev ett enkelt kort gjort med färger som jag vanligtvis inte använder och det är gjort helt utan inspiration...inte mitt bästa. Jag hoppas inspirationen kommer tillbaka snart för det är inte lätt att tvångspyssla...

Vi ses!

2 kommentarer:

Muffin sa...

Det säger en del när det blir så här fint utan inspiration! Vilka urfina rosor, en liten tutorial kanske...? :D

Pysselbus sa...

Jag kan bara hålla med! Superfint kort! Vill också gärna veta hur du gör rosorna, som jag för övrigt tycker passar jättebra till kortet!