måndag 18 januari 2010

Grönt är skönt...

Jag har försökt pyssla hela dagen men det har liksom inte lyckats riktigt. Jag har 2 påbörjade kort ligger men eftersom dom inte är klart tänkte jag istället visa ett kort jag gjorde förra veckan.
Ett helt vanligt enkelt kort blev det, inget märkvärdigt alls.



Visste inte riktigt vad jag skulle ha för text på så jag tog en biljett som låg färdigklippt och chalkad.
Får väl alltid användning av ett sånt kort nångång...



Nu tänkte jag återgå till mina 2 halvfärdiga (om ens det) kort. Kanske har nåt nytt att visa imorgon.

Vi ses!

2 kommentarer:

Marina sa...

This is just beautiful!
I love the colours and the fantastic design.

Hugs,
Marina

Millan M sa...

Snyggt och stilrent kort! Grönt är en fin färg. Det är alltid bra att ha lite kort "på lut"; för rätt som det är behöver man ett...