fredag 18 september 2009

Ännu en utmaning

Jag har gjort ett kort till Stampartic's senaste utmaning och resultatet kan ses här!

Fick en fråga om storlek på kortet jag gjorde till Sukkersött's utmaning. Yttermåttet är 10 x 21,5 cm och själva kortet inuti är 9 x 20,5 cm.

Härligt att det är fredag idag :) Vi har varit ute och passade på att "städa" undan poolen och sedan fick barnen cykla lite. Vem vet hur många fler soliga dagar vi får?

I helgen har maken golfturnering både lördag och söndag så jag tänkte passa på att pyssla. Har börjat på något men jag har inte riktigt bestämt vad det ska bli ännu. Kan säga att jag har använt min BIA...

Nu ska jag fortsätta leta inspiration. Tack till alla som tar sig tid att kommentera! Det är så himla uppskattat...bara så ni vet :)


Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: