torsdag 10 september 2009

Ett litet kort

Tänkte bara visa ett litet kort jag gjort färdigt. Jag påbörjade kortet igår men hann inte riktigt klart så jag fick göra det sista idag.
Kortet gick relativt fort att göra, jag visste nämligen direkt hur jag ville ha det. Jag valde ut pappren först, sedan blommorna och sist motivet.
Jag älskar allting på detta kort, färgerna, pappren, blommorna, motivet. Ja, jag blev faktiskt riktigt nöjd! Ibland får man till det med en gång och kortet nästan gör sig självt på nåt underligt vis.





Nu tänkte jag faktiskt fortsätta pyssla. Vi ses snart :)

8 kommentarer:

Marina sa...

Wow! This is just gorgeous!
I love the colours and the papers are so beautiful.

Greetings,
Marina :O)

kaylou sa...

Hi
aahhh this is so sweet, i love it .
hugs Kaylou xoxo

Lillemor sa...

Så sött!
Lillemor

Inge Groot sa...

Love this card, this is one of the first stamps I've bought a couple of years ago from Magnolia. It's so nice to see this sweetie again on a card!

Inge xOx

Inge Groot sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kattis sa...

Ja absolut!! Vilket otroligt vackert kort! Bara älskar färgkombinationen, blommorna och motivet.. =)
Snyggt!
Kram Kattis

Millan M sa...

Verkligen jättefint kort. Kanonfina färger!

Anna Maria Niia sa...

Tack söta du för dina fina kommentarer på min blogg!

Jag fullkomligt älskar dina fågelholkar, så fina!!!

Kul att jag inspirerar dig och jag har bestämt hämtat en stor dos inspiration här hos dig också.

Ha det gott!