torsdag 15 april 2010

Award

Just nu håller jag på med korten till nästa nummer av magnolia ink och därför har jag inget att visa idag. Än så länge har jag bara ett enda färdigt kort så jag måste jobba på lite nu...

Jag har fått en award av Marie som jag måste tacka för. Tusen tack för den och alla snälla kommentarer som du lämnar på min blogg. Det uppskattas verkligen :)
(Tack till alla snälla som lämnar kommentarer förresten!)



Dessa regler gäller för denna award:
Kopiera awarden till din blog och länka till den du fått den av samt berätta 7st saker om dig själv.
Sänd den vidare till 7st andra bloggare :)

7 saker du kanske inte visste om mig.... ;o)

1. Jag är perfektionist
2. Jag spelar in "hem till gården" varje dag...
3. Jag dricker alldeles för mycket pepsi max...
4. Jag är definitivt en kvällsmänniska
5. Jag hatar respeklösa, ignoranta människor!
6. Jag är långsint...
7. Jag pratar alltid engelska hemma

Denna award ska ju egentligen skickas vidare till 7 st men jag måste bryta reglerna en aning. Jag kan inte välja ut 7 st att ge den till så jag vill ge den till alla som läser min blogg :)
Den som vill får gärna kopiera denna award till sin blogg och sedan länka till mig. Glöm inte att berätta 7 saker om dig själv...

Ha en underbar dag!

5 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Nu blev jag nyfiken på varför du pratar engelska hemma!? :)

trevlig helg på dej stumpan!

KRAM Petra

syster jennie sa...

Ja där var han inte ens en vecka stor :p Älskar den bilden, han sussar så sött i vagnen :)

Jag är mkt piggare nu men har ingen direkt ork till nått...

Petra/Paradise sa...

tack för svaret!! :D
Jag misstänkte ju att det var något sånt ;)

Trevlig helg!!!!

KRAMISAR

Inga Larsson sa...

Hej!
Jag har hittat din sida som är igår..det var kul..hittade även din Papperspyssel...jag blir mer och mer förtjust i Magnolia´s stämplar.Jag har satt dig som en favorit.
Kram// Inga

Hanna sa...

Grattis till awarden! Du är verkligen värd den. :o)

Ha en fortsatt trevlig helg! :o)
Kraaam,
Hanna