torsdag 10 juni 2010

Dt-kort #3 - wedding collection

Här kommer dt-kort nummer 3 i ordningen.
Jag målade Tilda och Edwin igår kväll. Det tog sån tid att färglägga och precis när jag var klar med Edwin upptäckte jag en svart prick mellan ögonen på honom. Gissa om jag var arg...!


Jag funderade på om jag skulle måla en ny men nej, det tog så lång tid att måla den första så jag bestämde att han fick duga som han var, med prick och allt! Den där pricken retar gallfeber på mig...



Jag tror dessa två är mina favoriter ut denna kollaktionen.
Dom är så söta tillsammans :)



Jag har monterat båda med 3D kuddar på en liten kakservett.
Dom röda rosorna har fått stickles på sig och glittrar fint.



Det var allt från mig idag. Vi ses :)

14 kommentarer:

Silvie Z sa...

Oh, another beautiful card, Jojjo! The lace and the flowers are gorgeous! Love absolutely everything about this card!
Hugs,
Silvie from France

Marie Wisén sa...

Å super fint!!!!! Du är SÅ duktig!!!! Ingen är perfekt, inte ens Edvin... ;)

kram Marie

Maritha sa...

Åhhh så himla fint! Prick el inte det blir perfekt ändå!!

Mvh Maritha

Lillemor sa...

Verkligen fint! Gillar färgerna på det här kortet, snyggt som bara den!!!
Lillemor

Monique Lokhorst sa...

Hello Jojjo,

You make so many stunning cards, it is a pleasure to look at your blog. This card is so gorgeous. I love the colours, design and the beautiful flowers. Thank you for sharing!

Lots of hugs from Holland,
Monique xxx

debbies sa...

So pretty - love the colors you used!

Marijke sa...

Ohh what a beautiful card!
Love the big flower and your colouring is fabulous.
Marijke

Ansi sa...

Superfint kort!
Dessa tu är även mina favoriter och ska få följa med mig hem på nästa Borås-trip:O)
Du får se pricken på Edwin som ett födelsemärke, det har ju var och varannan människa:OD
Köpte Magnolia aink. 3 idag. Du e så himla duktig:O)
Kram och trevlig fredagskväll.

NuttesPyssel sa...

Så jättefint! Håller med Marie Wisén, ingen är ju perfekt, men det blir bra ändå!

Sinikka sa...

Vem bryr sig om en liten prick när man bara sitter och beundrar din färgläggning.
Dom två är verkligen fina. Giller kortet massor.
Kram Sinikka

Emelie sa...

Denna bloggen ska jag lägga till bland mina favoriter :) Jättefina kort!

Oxana sa...

Kjempenydelig kort!!!

Millan M sa...

Vilken vackert kort! Att stämpelmotivet blev en favorit förstår jag, det var jättefint.

Adriana - DRIARTE sa...

What a gorgeous card Jojjo!!!