tisdag 15 juni 2010

En ask till...

Här kommer en ask till fast i rosa.
Jag har använt papper från Inkido även till denna. Storleken på asken är 11x11x5 cm.



Jag har dekorerat asken med rosor, dom stora från Inkido och dom små minns jag inte...
Lite band och kvistar måste det ju vara också och dessutom har jag chalkat en chipboard bokstav som jag sedan lagt på ett tjock lager clear crackle paint.



Botten och insida av lock har också blivit klätt med papper...



Det var allt jag hade att visa idag. Hoppas att jag hinner sitta med pyssel en stund ikväll också :)

4 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh man vill ju nästan bo i den asken!! =0) Så himla fin!

Mvh Maritha

Mim... sa...

Snygg ask!! jag tycker också det är kul att göra askar bara man tänker rätt.

Alexandra sa...

wundervoll gestaltet, ganz tolles papier.
lg
sanny

Unknown sa...

Å så fin ask! Lovely =D

Ha en fin helg!
Kram
Malin