måndag 7 juni 2010

Nu så...

...har jag lyckats sätta ihop första dt-kortet av 3!
Det går sakta och trögt men jag kämpar på. Saknar inspiration just nu (har huvudet fullt med annat just nu) och då är det svårt att pyssla...


Det första kortet, som ni kommer att få se imorron, är ganska enkelt. Jag blev inte alls nöjd med det och ännu mindre blev jag med själva färgläggningen.
Dom nya stämplarna är verkligen jättesöta men jag vet inte vad som hänt för jag kan verkligen inte måla!
Det hjälper inte heller att min enda bästaste pensel gått av. Jag har försökt limmat ihop den men det gick inget vidare så det fick bli tejp istället - inte mycket bättre det. Det västa är att jag inte kan måla med nån annan pensel än just den :(
Hur som helst, kort nummer 2 är påbörjat och blir förhoppningsvis klart imorron.
Nu är det sängdags.
Godnatt!

Inga kommentarer: