onsdag 27 oktober 2010

♥ Treasure box ♥

Idag tänkte jag visa ännu en ask. Jag kan inte sluta göra askar, dom är ju så roliga att göra!

Idag blir det iallafall ingen fyrkantig ask utan en mer rektangulär sak...
Måtten på denna är ca 20x10x6 cm.



Asken är dekorerad med vita rosor, pyntbär, 2 röda halvpärlor samt ett rosa organzaband och ett röd/vit rutigt band.
Jag har blivit väldigt förtjust i vita rosor, dom är så användbara och passar till alla färger :)
Pappren kommer från Panduro (Paper stack "Country red").



Som vanligt har jag klätt lockets insida och botten med mönsterpapper fast det tycker jag inte behöver visas.



Det var allt för idag!

Ha en underbar dag :)

1 kommentar:

Viddan sa...

Man ska inte sluta med sånt man är duktig på ;) och det är du helt klart på detta!!
//Lena