torsdag 27 september 2012

Ny Tilda bok!

Idag kom en ny bok i brevlådan - Crafting christmas gifts eller jul med Tildas venner som den heter på norska. Som jag sagt förut så föredrar jag dom engelska varianterna, dels för att jag tycker det är lättare att förstå beskrivningarna men också för att dom brukar vara bra mycket billigare.
Hur som helst, denna bok är ju inte ny men gör mig är den det och den är full med olika projekt att pyssla med fram till jul. Passar ju perfekt nu när jag bestämt mig för att börja sy lite juligare saker. Jag har försökt få tag på nyaste Tilda boken men den är ju redan slutsåld överallt och kommer inte in förrän efter oktober!
Jag tror nog att jag jan hålla mig sysselsatt ned denna bok ett bra tag framöver!
Det värsta är att jag redan har 2 projekt på gång och dom är båda långt ifrån klara. Kan man sy på 3 olika projekt samtidigt?? Dom andra två kommer nog att få maka på sig lite och göra plats för något ut nya boken...

1 kommentar:

Maritha sa...

Meeeen HJÄLP!!! Såååå mcyket fint!! Måste nog ha boken även om jag inte kommer sy en pryl...*ha ha ha*

Kram