fredag 12 oktober 2012

Tilda julängel

En liten (35 cm) julängel fick jag klart i eftermiddags. Jag har förstorat mönster för jag tänkte jag skulle göra nästa lite större. Den här var riktigt rolig att göra och kroppen var enkel att stoppa :)
Det kommer att bli fler julänglar i olika storlekar.

Maken håller förresten på att bygga ihop en ny dator just i detta ögonblick så snart kan jag blogga ordentligt. På iphonen kan jag ju inte arrangera bilder och text som jag vill vilket är lite trist. Här kommer texten först och sen kommer alla bilder i rad, jag kan inte ens välja ordningen på bilderna. Nåja, jag kan ju blogga iallafall, får vara glad för det.
Imorgon blir det shopping med barnen. Vinterjackor och stövlar ska inhandlas. På eftermiddagen hinner jag förhoppningsvis börja på nästa ängel :)

4 kommentarer:

Maritha sa...

URSÖT!!!!! =)

Kram

Sinikka sa...

Så fint hon blev då.
Hmmm du har ju pysslat en hel del nu....säljer du även dina fina dockor eller behåller du allt?

Sinikka sa...

Tack för svaret.....då skulle jag gärna vilja veta vad du tar för två snögubbar som skall skickas ner till Holland, samt hur stora dom är.
Ha en underbar fortsatt söndag

EsmirasDolls sa...

Så söt :)