tisdag 27 januari 2009

Här kommer 2 till...

Jag håller just nu på och jobbar på det sista kortet men det är inte riktigt färdigt än, därför tänkte jag visa dom 2 dt-kort jag gjorde här om dagen men som jag inte visat än.
Stämplarna kommer från senaste kollektionen "Love collcetion" och dom är så söta allihop!

Här har jag använt 3 stämplar, Tilda, Edwin och en tag som jag målat med distresser. Kortet gjorde sig självt...det bara blev till. Tog inte speciellt lång tid heller och resultatet är jag ganska nöjd med.




Till detta kort har jag också använt 3 stämplar ur nya kollektionen, Tilda med ros, Edwin med ballong och en textstämpel. Texten lyder så här: "Look in your mirror and you will see the only one in the world for me"

Det här kortet var svårast att göra och resultated blev inte alls vad jag tänkt mig...

Tycker att det är lite väl "pråligt", för mycket detaljer men man vill ju försöka använda så mycket av materialet man får som möjligt. Ångrar att jag stämplat runt kanten på motivet men det är ju lätt att vara efterklok. Man kan ju inte bli nöjd med allt man gör.




Innan jag slutar måste jag bara tacka för alla snälla kommentarer och mejl som jag får, det betyder jättemycket bara så ni vet! :)

Nä, nu ska jag skynda mig att göra färdigt det sista kortet. Jag har en lång lista på en massa saker jag måste göra idag.

Ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

Monique sa...

What beautiful card. Love the colours and papers you used

xx Monique

Lim sa...

These new stamps are gorgeous!!! I can't wait for the release date.. Beautiful cards as usual!!! Stunning coloring en embellishments..

AMAZING!!!

Hugs,
LIM

Marte sa...

Oj,så lekre kort du har laget med de nye Magnoliaene. De er så søte som helst.. Jeg gleder meg stort til de slippes i butikken! :)

Takk for at du deler dine ideer med oss andre :)