lördag 3 januari 2009

Nice blog award


Denna award har jag fått av Lim. Hon gör otroligt fina kort så kika gärna in på hennes blogg. Tusen tack!


Reglerna för denna är award är följande:

-Lägg ut awarden på din blogg
-Länka till personen du fått awarden av
-Du kan ge awarden till hur många du vill
-Länka till dessa på din blogg
-Lämna en kommentar på deras blogg för att tala om att du nominerat dom


Jag vill ge denna award till några personer som jag tycker är talangfulla och som inspirerar mig


Anita


Muffin

Muhren

Sassa

Det var allt för idag! Kram på er :)

5 kommentarer:

Linda Muhr sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lim sa...

You really deserved this award. ALL your cards and creations are GORGEOUS!
Hugs,
LIM

Muffin sa...

Tusen tack, Jojjo - jag blev jätteglad!
Kram på dig!

Anita Hagen sa...

Ååå tusen hjertelig takk Jojjo, så utrolig koselig *godklem*. Jeg støtter Lim, du fortjener virkelig denne awarden selv også.

Du lager helt utrolige ting. Aldeles nydelige kort. Og fargeleggingen...WOW! Lekkert!

Ha en finfin dag videre!

Klem fra Anita

Anonym sa...

TAck söta du för dina goa ord! *glad*
tänk om det hade funnits intensivkurs på nära håll..men jag tror Halmstad ligger närmst..å det är tyvärr en bra bit härifrån =(
Men jag får försöka köra det intensivt ändå! ;)
Stor kram till dej vännen och god fortsättning på det nya året! =)
//Petra
http://paradises.blogg.se/