tisdag 2 juni 2009

Födelsedagskort och tvärstopp

Ett litet kort jag gjorde för ett par veckor sen men inte visat än. Uräkta den dåliga belysningen...





Inspiration och skaparlust finns det ingen för tillfället, bara väntar på att den ska komma tillbaka. Hoppas det blir snart.
Jag är en sån person som måste må bra när jag skapar. Jag kan inte sätta mig ner och vara t.ex arg eller ledsen när jag skapar, det går bara inte. Just nu är det lite jobbigt här och det funkar inte då. Jag har verkligen försökt men det är tvärstopp!


Vi får se när det släpper, tills dess - ha det så bra!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Låt det ta tid.
Förstår att det kan vara tungt att räcka till för allt.
Tänk på att ta hand om dig själv.
Tänker på dig.
Kram Camilla

Annacarin sa...

Hej Jojjo, ta det lugnt ett tag, bättre att försöka hitta lugnet och må bra. Inspirationen kommer nog tillbaka.
Kortet du visar är jätte fint!
Kram Annacarin

Trudy sa...

Beautiful card!!! and full of lovely details!!!
Trudy

syster Jennie sa...

OMG vaa fint kort du har gjort till sonen min :D