fredag 5 juni 2009

Fredag - äntligen!

Äntligen slut på en lång och jobbig vecka. Jag har satt mig vid pysselbordet för att komma igång med ett kort som måste göras innan måndag men jag kommer ingenstans. Jag har inte ens lyckats välja ut vilken stämpel jag ska använda och det är alltid det första jag gör.

Igår kom vinsten från Stampartic. Jag tänkte att det kanske skulle funka att pyssla ihop nåt med dom stämplarna men icke då! Är det tvärstopp så är det. Tills på måndag måste jag iallafall ha ett kort färdigt så jag får väl kämpa på i helgen och fortsätta att försöka.

Den här veckan har varit otroligt jobbig p.g.a saker som hänt på jobbet och jag har inte haft lust eller ork att göra nånting alls. Jag fick en bukett med blommor idag av min arbetskamrat som tyckte jag behövde muntras upp :) Det var inget jag hade väntat mig och jag blev givetvis superglad. Tänkte ge henne ett kort som tack och det är just det kortet jag skulle börja på men ni vet ju hur det gick med det.
Jag måste hitta en stämpel som jag tycker passar henne och sen ska papper väljas ut, när det är gjort ska motivet målas i passande färger och sedan ska kortet dekoreras...en process som tar evigheter just nu. Om jag åtminstone lyckas välja ut en stämpel ikväll så är jag ju iallafall en bit på väg :)

Önskar alla en fortsatt trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får jag passa på att önska trevlig helg!
Om det nu inte skulle lösa sig med kortmakandet (även om jag har väldigt svårt att tro det, du gör helt underbara kort ;)) så är det inte hela världen. Är precis som du, har svårt att skapa när jag inte mår bra.
Hoppas det löser sig snarast så att jag får inspireras av dina fina saker igen :)
Kram Louise
http://rosascrapverkstan.blogg.se