söndag 6 december 2009

2 enkla julkort

Jag pysslade lite snabbt ihop 2 enkla julkort. Har använt mininalt med dekorationer då mottagarna är killar.



Jag har använt en textstämpel "Silent night" från magnolia som motivstämpel. Tycker den är så fin och har förut bara använt den som bakgrunsstämpel men den funkar ju så här också.



Jag har gjort egna chipboard stjärnor varav jag har chalkat den ena och sen lagt clear crackle paint på den ena och den andra har fått vitt glitter på sig.



Nu ska jag göra ett julkort som min dotter ska ge till en av sina kompisar.

Vi ses :)

4 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så fine disse var! Det enkle er ofte det beste!

Klem fra Gøril

Millan M sa...

Stilrena kort! Mottagarna blir säkert glada.

Trudy sa...

Beautiful card!! love the image and the papers are fantastic.
Hugs Trudy

Sinikka sa...

Jag giller ju när du målar och maskar motiv, men måste säga att dessa kort är himla fina. Så ovanligt dig.
Snyggt jobbat.