måndag 7 december 2009

Hatar grannarna!!!!!

Jag är så ARG!!!
Våra grannar är riktiga "losers". Värre grannar kan man inte ha.
Vi delar tvättstuga och det funkar inte alls. Vi är 5 i vår familj och dom är bara 2 (idioter) så vi har tvättstugan alla veckodagar och dom på helgerna.
Måndagmorgon får jag alltid börja med att ta ner deras tvätt som hänger på tork (så min får plats) och ibland får jag även ta ur en tvätt som dom har i maskinen. Ska det verkligen behöva vara så??

Det värsta är att dom är vräkta och skulle ha varit ute den sista november men dom bor fortfarande kvar!!!

Lista på allt dom gör som gör mig förbannad är så lång så det tänker jag inte ens gå in på...


Bestämde redan imorse att jag skulle fortsätta pyssla med mina julkort men så upptäckte jag deras tvätt i tvättstugan och då försvann lusten helt...
Jag tänker iallafall försöka pyssla lite, förhoppningsvis kommer lusten tillbaks.

Vi ses!

Inga kommentarer: