fredag 11 december 2009

Grattiskort

Igår kväll satte jag mig vid pysselbordet så snart barnen var i säng. Jag kände verkligen för att pyssla men konstigt nog gick det trögt ändå. Jag satt säkert i minst 3 timmar och detta var allt jag lyckades få ihop...




Behöver lite nya stämpelmotiv känner jag. Det är så svårt att hitta inspiration till att göra kort när man känner att man använt alla sina stämplar 1000 gånger om...
Lusten kommer alltid tillbaka när man har något nytt att färglägga.

Om en halvtimme får vi lite gäster så det är bäst att jag gör och fixar lite. Trevlig helg på er :)

3 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Å så läckra blommor!!!

/Marie

JENNIIZ sa...

Vilka Snygga kort du gör!!!

Laila sa...

Du gör ju jätte fina saker även utan stämplar! Du dpm där rosorna... :-p *dreggelvarning*