onsdag 19 november 2008

Bokmärke/tag

Mitt sista dt-alster för den här gången som faktiskt inte är ett kort. Jag fick med 2 jättestora tags i dt-paketet så jag bestämde mig för att göra ett bokmärke för omväxlingsskull.

Till detta har jag använt samma Tildastämpel samt en liten tagstämpel som jag målat med ditresser. På vingarna och på den chalkade kanten runt cirkeln har jag använt stickles så det glittrar fint, synd bara att det inte syns på fotot. Mönsterpappret som jag har använt glittrar också lite här och där och det syns lite om man tittar riktigt noga.





Jag tänkte faktiskt försöka hinna med ett kort till medans jag fortfarande har huset för mig själv. Önskar alla en trevlig dag!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhhh, helt underbart. Såå snyggt.
Och nu har jag sett dina kort i butiken.
Super fina är dom. Du är så duktig på färger och kombinera papper och dekos.
Detta bokmärket var jätte snyggt.
Mina färger (like a lot).
Vilka har du blandat här för att få den beiga?
Må så gott och pyssla på nu:))
Kram Camilla

Muffin sa...

Så fint! Visst är det kul att göra något annat än kort ibland? Jag gör lite tändsticksaskar titt som tätt, men det var länge sedan jag gjorde några bokmärken. Får nog försöka få till det igen efter julrushen.
Kram!

Ila sa...

This is So Gorgeous!! love the way you colored this sweet Tilda!!..Hugs, Ila

Muffin sa...

Ja, vi har helt olika stil - båda är fina! Tycker du är makalöst duktig på att färglägga och även komponera ihop en snygg helhet. Jag gjortde också en hel del Magnolia tidigare och även Hänglar, men helt plötsligt bytte jag smak och hittade min stil. Det är väl så där med pysslandet, det går i olika faser. Det är väl bra det, det är ju kul att testa lite olika saker...
Det är lite olika hur lång tid ett kort tar, det kan variera mellan 1 timma och flera dagar.... 1 timma är dock rekordsnabbt - det händer nästan aldrig (och då har jag förmodligen ett färglagt motiv klart).
Kram på dig!