torsdag 13 november 2008

Ett litet kort...

...har blivit till! Jag har pysslat ihop ett kort med en av magnolias nya stämplar - tomtemor. Hon låg redan färdig att användas, målad och klar. Jag har en hel hög med motiv som jag målat vid olika tillfällen och när jag inte har lust att stämpla upp och måla nya eller när det är knappt om tid så brukar jag leta rätt på ett färdigt motiv.

Till detta kort har jag använt papper från Maja design och Vibeke Spigseth och som vanligt har jag använt mig av retro blommor.





Inspirationen har inte varit på topp så sista tiden och det går ganska trögt just nu. Känner att jag behöver nåt nytt och kul att stämpla med, lite nya stämplar så skulle nog lusten infinna sig igen...kanske. Inspirationen till detta kort kommer från muhren.


Nu ska jag gå och "snygga" till mig lite, snart dags att ge sig ut i det kalla, våta vintervädret - brrrr! Önskar alla en trevlig eftermiddag :)


HÄR har det blivit ännu en uppdatering!




4 kommentarer:

Turid Mari sa...

Herlig julekort, Jojjo :)
Gode julefarga og herlig med alle blomstran :)

Klem!

Annika kort & gott sa...

Härligt juligt kort! Ska nog låna ditt tips om lite färdigmålade motiv, funkar ju toppen så här i juletid.

Ila sa...

Awww...Mrs Santa is just the Cutest!! and your coloring and layout is Gorgeous!!!....Hugs, Ila

Stempelguri sa...

Hej, så masse fine kort du har laget :o)
Kommer innom senere også, jeg :)
Klem, C