måndag 17 november 2008

Nytt DT-kort

Idag kom det ett litet paket på posten. Det var ett litet dt-paket från magnolia och jag har redan hunnit göra ett kort. Detta paket innehäll stämplar från klubb-kittet.




Om någon undrar vad det svarta runda ska föreställa så är det julgranskulor. Det kanske inte syns så tydligt. Jag har stämplat 2 kulor bakom den stora tagen och dom syns inte så bra, jag stämplade en nere i hörnet också för jag ville att hela kulan skulle synas. Just denna stämpeln är min favorit från det senaste klubb-kittet, hon är så söt och användbar :)
Jag har målat motivet med distresser - broken china och en egen mixad grön färg.

Imorgon tänkte jag göra nåt/några fler kort men tills dess - ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Turid Mari sa...

Åh!! Herlig!! Fikk du faktisk stemplan fra klubpakken?!
Æ hadde bestilt den, men akkurat byttet bank og dermed ble det bare tull med betalingen! :) (måtte få stemplet opp hos ei venninne, før de va jo så søte)
Håpe at de kommer i posten til mæ også :)
*Glede*
Vakkert kort da!! Nydelig fargelagt og herlige papira!!

Anonym sa...

Åh, jättefint!!! Klubbpaketet är ju jättemysigt iår! Jag får ångest av vilka motiv jag ska göra först =)

/ Sara