torsdag 27 november 2008

Julkort

Idag får det blie ett snabbinlägg...


Tänkte bara lägga upp ett kort jag gjorde tidigare idag. Det blev ett julkort i 10 x 16, jag fortsätter med det lång-smala formatet.


Stämpeln jag har använt här är en julstämpel från förra året som jag målat med distresser. Jag har använt knappar och utstansade (Qk) snöflingor, en liten tag och en del band och floss.





I eftermiddag ska jag (om jag hinner) försöka leta reda på alla adventsstakar och stjärnor. Det är samma visa varje år, dom ligger instuvade längst bak i förrådet och för at komma åt dom måste man först tömma hela förrådet...

Det är lika mysigt varje år när man tänder ljus och stjärnor första gången, synd nu bara att all snö har smält bort.



Ha en bra dag allihop!

Gamla bloggen är nu uppdaterad också om nån vill kika in :)

Inga kommentarer: