onsdag 11 november 2009

Ännu ett julkort

I dag gjorde jag klart ett kort som legat sedan i fredags. Jag har tagit fram det ett antal gånger för att sen stoppa tillbaks det, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med det...

Nu är det iallafall färdigt och resultatet blev inte alls vad jag hade tänkt men så blir det ibland. Huvudsaken är att det är färdigt, jag gillar nämligen inte att ha ofärdiga kort liggandes.


Alla stämplar kommer från magnolia, julgranar, silent night textstämpel och snöflingor i grungestil. Texten "Merry christmas" har jag skrivit ut från datorn.

Jag har målat granarna med distress och sen lagt stickles på dom snöbeklädda grenarna.
Stjärnorna har jag stansat ut med Qk:en, jag har sen penslat på diamond glaze och sen strött på vitt glitter.


Jag har fortfarande inte lyckats komma på vad jag ska pyssla ihop till mina systrar i present och det börjar bli lite bråttom. Det har faktiskt gått trögt med pysslande den senaste veckan. Inte för att jag inte har idéer för det har jag massor, jag vet bara inte vart jag ska börja och därför låter jag bli...

Vi ses!

1 kommentar:

Cathrines-creative sa...

Hei, så masse lekkert du har laget, jeg kikker innom ofte, og bloggen din ligger i mine favorittblogger som link hos meg:-) Ha en fin dag videre, ser fram til hva du skaper neste gang:-)