söndag 15 november 2009

Pysselfri helg

I fredags gick vi iväg till BVC för att vaccinera lilltjejen. Nu var det så bra när vi kom dit att föräldrarna erbjöds vaccination samtidigt. Bra tyckte jag och passade på! Svininfluensa vill man ju inte riskera att få.

Det sved till lite bara när dom spruta in vaccinet, lilltjejen reagerade inte ens. När vi kom hem kända jag huvudvärken och framåt kvällen började det göra ont i armen där dom stuckigt. Jag sov inte allas bra den natten, armen gjorde ont och huvudet värkte.
Dagen efter när jag vaknade kände jag mig ine alls pigg, kände mig lite sjuk, huvudvärken var kvar och armen gjorde ont.

Idag känner jag mig bättre, dock har jag fortfarande lite huvudvärk och armen gör fortfarande riktigt ont men det får jag väl stå ut med, förr eller senare slutar det väl göa ont. Känns rätt bra iallafall att man blivit vaccinerad. Det jobbiga är att jag inte kan sova på den sidan som dom stuckit på, det gör för ont.

Som ni kanske förstår har det inte blivit nåt pyssel i helgen. Tänkte eventuellt sitta lite ikväll och se om jag kan få ihop nåt. Vi får se hur det blir med den saken.

Vi ses :)

Inga kommentarer: