torsdag 12 november 2009

Nytt kort

Idag blev det ett långsmalt kort. Jag gillar dom långsmala korten. Detta går i grönt och blått och måttet på kortet är 10 x 21,5 cm.



Jag har limmat fast dewdropsen med vanligt lim och det har inte riktigt hunnit torka när bilden togs så dom är inte riktigt genomskinliga på bilden ännu.
Har använt blommor från prima, spets, doily lace stansen, biljetter och prickigt band.



När det är mörkt ute måste jag fota korten liggandes, tråkigt tycker jag för dom ser så platta ut då...



Ja, det var allt jag hade att visa idag. Älskar att göra den här typen av kort så det kommer garanterat fler.

Imorron ska lilltjejen gå och få vaccin mot svininfluensan. Mellandottern fick i måndags och jag förväntade mig nästan att hon skulle bli lite dålig av det men det blev hon inte. Verkar som få blir sjuka av vaccinet.

Skönt att det är fredag imorron. Jag har längtat efter fredag hela veckan...

Ha det så bra tills vi ses igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.