söndag 11 januari 2009

Här kommer ett till...

Har faktiskt hunnit med ett kort idag också. Detta kort blev inte alls som jag tänkt mig. Det känns som jag satt i evigheter med detta kort och hela tiden ändrade det utseende under tiden jag satt och jobbade med det...skumt.
Belysningen vid pysselbordet är ju inte den bästa så det blev inte så bra när jag fotade men det får duga.


Idag på förmiddagen ägnade jag mig åt att städa bort julen och vad tomt det blev genast. Det tog faktiskt emot, jag ville helst inte plocka bort men det var väl lika bra att få det gjort. Alla adventsstakar och stjärnor och annan jul/adventsbelysning sparar jag iallafall tills på tisdag, då åker det också. Vi har haft en riktigt mysig jul men nu är den slut på riktigt.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fint kort!! Jag ska också gå och skapa lite kort känner jag nu när jag såg ditt kort ;-)
Keep up the good creation!!

Bente sa...

Uannsett hvordan du enn hadde tenkt deg at kortet skulle bli... så endte det opp som superflott:=)

sylvia sa...

what a cutie!
hugs sylvia

Lim sa...

Another beauty... Love those flowers... and your coloring as usual...a master piece.
Hugs,
LIM

Monique sa...

What a beautiful card. The coloring, papers and details are fabulous!

xx Monique (Netherlands)