måndag 16 mars 2009

Det är fortfarande mycket...

Jag har fortfarande fullt upp med jobb men i söndags hann jag faktiskt med att pyssla ihop ett kort. Det gick väl sådär, jag kände mig lite "rostig". Det blir alltid så när jag inte har pysslat på ett tag.
Tyvärr så kan jag inte visa kortet än utan det får bli vid ett senare tillfälle.
Var på "andra intervju" i går och fick beskedet att dom ville anställa mig så mot slutet av april börjar jag mitt nya jobb.

PÅ Telia där jag sitter och jobbar veckan ut så ringer det en hel del kan man säga. Man hinner precis lägga på så får men ett nytt samtal. Sitter ju inte med luren i handen förstås utan jag har ju headset men ändå...
En jobbig dag har det varit och huvudet värker. Imorgon jobbat jag till 17.00 - usch!
Föredrar att börja tidigare så jag kan komma hem tidigare.
Jag hoppas jag hinner med lite pyssel till helgen så jag får nånting att visa här.

Ska gå och få lite middag i magen nu och sen blir det soffan resten av kvällen. Vi ses :)

1 kommentar:

Sinikka sa...

Har själv jobbat nån gång i ett callcenter. Och tyckte att det var mycket jobbig att ha över 170 samtal varje dag.
Sitter här och tänker på dig. Hoppas att du kan slappna av hemma, trots att du är lite rostig.
Sinikka