lördag 7 mars 2009

Födelsedag och Award

Det får bli ett snabbinlägg idag. Sitter på hotellrummat och tänkte bara lite snabbt gör ett inlägg. Fyllde år igår, jobbade till 14.3, kom hem och packade det sista och sen bar det iväg till mormor med barnen. Vi kom inte fram till hotellet förrän 18.30 tror jag så det blev inte så mycet firande. Vi köpte varsin bit tårta och sedan kollade vi på film på rummet. Idag valde jag ut 2 par stövlar som blev min present. Har letat stövlar i evigheter men inte hittat några som jag gillar men idag hittade jag 2 par och kunde inte välja mellan dom så det fick bli båda två.

Har fått en award också från Sinikka. Den måsta jag ju tack för! Det är alltid lika roligt när man får awards :)




Hoppas alla har en fortsatt trevlig helg - det ska jag ha!

1 kommentar:

Sinikka sa...

Finns det nåt bättre än att få två par stövlar till födelsedagen???
Grattis i efterskott.