fredag 29 januari 2010

Tackkort

Igår kväll satte jag mig vid pysselbordet en stund. Dotterna hade "beställt" ett tackkort och pysslade ihop ett väldigt enkelt sådant.


Stickles (Platinum) runt bladkanterna på rosorna och jag har distressat kanterna med vintage photo.


Tackstämpeln kommer från magnolia, har även satt några akryldroppar runt om rosen.



Färgerna jag har använt här är absolut inte mina färger egentligen men jag hoppas att dom passar mottagaren som är en lite äldre dam...

Känner mig aningen bätre idag så jag kanske sätter mig ner och målar några motiv sen om jag hinner.
Ha en trevlig helg allihop :)

5 kommentarer:

Monique Lokhorst sa...

Hello Jojjo,

WOW, did you make these roses by yourself, I love them. I cannot understand what you tell on your blog but I love this card.

Hugs,
Monique xxx

Zarah sa...

Jättevackert kort! Härligt och mustigt - hon kommer bli jätteglad!
Dina rosor är underbara! ♥

Lillemor sa...

Snyggt och stilrent! Dessutom mycket vackra färger! Trevlig helg!
Lillemor

Marina sa...

This card is beautiful!
I love the warm colours you've used and your roses.

Hugs,
Marina

Johanna sa...

jag gilla det här kortet, är helt tåkig i blommor just nu... så: tack för tipset med blog-candy... håller tummarna.
johanna